نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
نظرات: ۰ |
۰
بررسی امكان بهره برداری از 110 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان چهارمحال وبختیاری تا تابستان 1403

وضعیت نیروگاههای خورشیدی در حال احداث چهارمحال و بختیاری طی نشستی با حضور مدیركل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری این استان و نمایندگان سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری توانیر بله نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، در این نشست پیشرفت فیزیکی 130 مگاوات نیروگاه خورشیدی در حال احداث در مناطق تحت مدیریت شرکت برق منطقه ای اصفهان در استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری استان چهارمحال و بختیاری وهمچنین نمایندگان ساتبا بررسی شد.
سیدمحمدرضا نوحی معاون هماهنگی برق منطقه ای اصفهان در این باره گفت: در این جلسه که نمایندگان دفتر فنی استانداری استان چهارمحال و بختیاری، امور اراضی و منابع طبیعی این استان، نمایندگان 2 شرکت سرمایه گذاری نیروگاههای خورشیدی نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات پیشرفت طرحها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد پیگیریهای لازم از سوی استانداری استان چهارمحال و بختیاری، منابع طبیعی و برق منطقه ای اصفهان جهت رفع مشکلات و تسریع در احداث نیروگاهها انجام شود.
معاون هماهنگی برق منطقه ای اصفهان در عین حال ابراز امیدورای کرد با توجه به روند اجرای طرحهای یاد شده، برای اوج بار سال آینده حدود 110 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان چهارمحال و بختیاری وارد مدار شود.