به گزارش خبرگزاری توانیر، علی سهرابی بیدار با اشاره به رونمایی از طرح «ارتباط دوسویه با مشتریان» به عنوان یک طرح نوین در سال جاری افزود: امسال با حفظ چهار محور پیشین و با تکیه بر تجربههای گذشته، تقویت ارتباط دوسویه با مشترکین را به عنوان کار شاخص و اولویت ویژهای از محور مشتریمداری انتخاب کردهایم و معتقدیم این تعامل، تنها راه شناخت دقیق نیازها و تبدیل چالشها به فرصتهای طلایی است.
وی اضافه کرد: در همین زمینه، امروز علاوه بر رونمایی از کتابهای تألیفی این شرکت، از طرح نوینی رونمایی خواهیم کرد که هدف آن تبدیل تمامی درگاههای ارتباطی به سامانهای هوشمند، پاسخگو و قابل پیگیری است.
به گفته وی، پیشتر نیز با راهاندازی سامانه ۱۲۱، اپلیکیشن «برق من»، ربات بله، کد دستورussd و ... گامهای خوبی برداشته شده، اما این طرح جدید، با یکپارچهسازی خدمات و استفاده از فناوریهای نوین، تجربه مشتریان را متحول خواهد کرد.
سهرابی بیدار همچنین گفت: در دورنمای این سیستم، مشترکین میتوانند درخواستهای خود را به صورت آنی ثبت کنند، مراحل پردازش را به صورت زنده رصد کرده و حتی پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات به اشتراک بگذارند.
وی با بیان اینکه این هوشمندسازی، علاوه بر شفافیت و سرعت، امکان تحلیل دادههای مشتریان را فراهم میآورد تا خدمات خود را هر روز دقیقتر و سریعتر ارائه دهیم، گفت: امیدواریم با همت والای شما راههای ترسیم شده توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اساس حرکت ما در سالهای گذشته بر چهار محور هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان، ارتقای بهرهوری و مشتریمداری بوده است که نه تنها کیفیت خدمات را بهبود بخشید بلکه جایگاه ما را در جهت افرایش رضایت مشتریان تقویت کرده است.
نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۷
نظرات: ۰ |
۰
۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به رونمایی از طرح «ارتباط دوسویه با مشتریان» به عنوان یک طرح نوین در سال جاری گفت: این تعامل، تنها راه شناخت دقیق نیازها و تبدیل چالشها به فرصتهای طلایی است.