نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۷
نظرات: ۰ |
۰
رونمایی از طرح «ارتباط دوسویه با مشتریان» در توزیع برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به رونمایی از طرح «ارتباط دوسویه با مشتریان» به عنوان یک طرح نوین در سال جاری گفت: این تعامل، تنها راه شناخت دقیق نیازها و تبدیل چالش‌ها به فرصت‌های طلایی است.

به گزارش خبرگزاری توانیر، علی سهرابی بیدار با اشاره به رونمایی از طرح «ارتباط دوسویه با مشتریان» به عنوان یک طرح نوین در سال جاری افزود: امسال با حفظ چهار محور پیشین و با تکیه بر تجربه‌های گذشته، تقویت ارتباط دوسویه با مشترکین را به عنوان کار شاخص و اولویت ویژه‌ای از محور مشتری‌مداری انتخاب کرده‌ایم و معتقدیم این تعامل، تنها راه شناخت دقیق نیازها و تبدیل چالش‌ها به فرصت‌های طلایی است.
وی اضافه کرد: در همین زمینه، امروز علاوه بر رونمایی از کتاب‌های تألیفی این شرکت، از طرح نوینی رونمایی خواهیم کرد که هدف آن تبدیل تمامی درگاه‌های ارتباطی به سامانه‌ای هوشمند، پاسخگو و قابل پیگیری است.
به گفته وی، پیش‌تر نیز با راه‌اندازی سامانه ۱۲۱، اپلیکیشن «برق من»، ربات بله، کد دستورussd و ... گام‌های خوبی برداشته‌ شده، اما این طرح جدید، با یکپارچه‌سازی خدمات و استفاده از فناوری‌های نوین، تجربه مشتریان را متحول خواهد کرد.
سهرابی بیدار همچنین گفت: در دورنمای این سیستم، مشترکین می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت آنی ثبت کنند، مراحل پردازش را به صورت زنده رصد کرده و حتی پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات به اشتراک بگذارند.
وی با بیان اینکه این هوشمندسازی، علاوه بر شفافیت و سرعت، امکان تحلیل داده‌های مشتریان را فراهم می‌آورد تا خدمات خود را هر روز دقیق‌تر و سریع‌تر ارائه دهیم، گفت: امیدواریم با همت والای شما راه‌های ترسیم شده توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اساس حرکت ما در سال‌های گذشته بر چهار محور هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان، ارتقای بهره‌وری و مشتری‌مداری بوده است که نه تنها کیفیت خدمات را بهبود بخشید بلکه جایگاه ما را در جهت افرایش رضایت مشتریان تقویت کرده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار