به گزارش خبرگزاری توانیر، در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدمت رسانی به مشترکین را مهمترین هدف در شرکت دانست و گفت: انجام ارزیابی، میتواند در ارتقا و پویایی هرچه بیشتر شرکت و در نتیجه ارتقای کیفیت خدماترسانی به مشترکین نقش موثری ایفا کند.
حمیدرضا کریمفرد با بیان اینکه در جریان ارزیابی نقاط قوت و قابل بهبود شرکت، شناسایی و شفافسازی صورت می گیرد، اظهار داشت: این ارزیابیها زمینهای مناسب برای شناسایی چالشهای پیش رو و ارائه راهکارهای موثر به منظور ارتقای سطح خدمترسانی به مشترکین در سطح استان فراهم میآورد.
وی تبادل تجربیات را از دیگر مزیتهای برگزاری فرایند ارزیابی دانست و تصریح کرد: این ارزیابیها به طور حتم اتفاقات خوبی را در فرآیندهای سازمانی رقم خواهد زد که در نهایت رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
براساس این گزارش، قرار است ارزیابان توانیر طی مدت دو روز با حضور در بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، عملکرد این شرکت در حوزه معاونت مشترکین شامل حوزه وصول، خدمات پس از فروش، بیمه، فروش انشعاب، فروش انرژی، برقهای غیرمجاز و .. را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
نظرات: ۰ |
۰
۰

آغاز نشست افتتاحیه ارزیابی عالیه شرکت توزیع نیروی برق فارس
ارزیابی؛ ارتقای کیفیت خدماترسانی به مشترکین را به دنبال دارد
نشست افتتاحیه ارزیابی عالیه شرکت توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حوزه خدمات مشترکین برگزار شد.