نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
نظرات: ۰ |
۰
هوشمندسازی اولویت اصلی توزیع برق استان سمنان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: با توجه به تداوم ناترازی تولید و مصرف برق هوشمندسازی از اولویت‌های اصلی شرکت تا قبل از شروع پیک بار سال ۱۴۰۴ است.

به گزارش خبرگزاری توانیر، مهدی پاک طینت افزود: تاکنون بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند در استان نصب شده است که بیشترین تعداد کنتور نصب شده با توجه به تعداد مشترکین در تعرفه خانگی بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۰ مگاوات از بار استان سمنان رویت پذیر و ۹۰ مگاوات کنترل‌پذیر است، تاکید کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده مشترکان پرمصرف در اولویت نصب کنتورهای هوشمند قرار دارند و در حال حاضر حدود ۱.۵ درصد از مشترکان خانگی در استان سمنان بیش از ۲.۵ برابر الگوی مصرف هر منطقه برق مصرف می‌کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: مدیریت مصرف در بخش خانگی راه حل بعدی برون‌رفت از کمبود برق است و در همین زمینه در تابستان گذشته ۵۰ درصد از مشترکان خانگی در استان سمنان توانستند با به کارگیری روش‌های مدیریت مصرف برق علاوه بر کمک به عبور از اوج بار از تخفیفهای مالی در قبوض برق مصرفی خود بهره‌مند شوند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha