نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
نظرات: ۰ |
۰
آغاز جمع‌آوری گسترده برق‌های غیرمجاز در مشهد

در اقدامی برای مبارزه با پدیده برق‌های غیرمجاز، شرکت توزیع برق مشهد با تشکیل گروه‌های ویژه و برگزاری جلسات آموزشی، جمع‌آوری این انشعابهای غیرمجاز را به صورت ویژه آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری توانیر، مجید حسن‌نژاد مجری شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق مشهد در این باره گفت: پس از مطالعات و بررسی وضعیت مناطق آلوده و با  برنامه‌ریزی‌های گسترده، فرآیندی جامع برای شناسایی، قطع و جمع آوری این انشعابات تدوین شده است. این فرآیند شامل دستورالعمل‌های اجرایی، فرم‌های خاص گزارش میدانی و ثبت در سیستم جامع در نرم‌افزار خدمات مشترکین است.
وی افزود: پس از دستور اکید مدیرعامل در جهت اجرای این طرح، گروه‌های اجرایی در سطح شرکت تعیین و جلسه آموزشی توجیهی در این خصوص با حضور اعضای کمیته عالی و نمایندگان واحدهای بازرسی امورهای اجرایی برگزار شد.
حسن نوربخش معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت نیز بر اهمیت مبارزه با برق‌های غیرمجاز برای کاهش خسارات به شرکت و مشترکان تأکید کرد و از امور اجرایی خواست تا با استفاده از منابع انسانی موجود، به پاکسازی مناطق آلوده به این انشعابات بپردازند.
همچنین محمود پورباقری قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در این خصوص اظهار داشت: این اقدام در جهت تکلیف شورای معاونین و تأکید مدیریت عامل شرکت انجام شده و باید با دقت و ضرافت انجام شود.
گفتنی است گروه‌های اجرایی تشکیل شده آموزش‌های لازم را در زمینه‌های حقوقی، حراستی و اجرایی دریافت کرده‌اند تا بتوانند با دقت و رعایت قوانین، این دستور کار را انجام دهند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha