نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
نظرات: ۰ |
۰
شبکه برق خوزستان برای عبور از اوج بار تابستان ۱۴۰۴ آماده می‌شود

نشست شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان با موضوع بررسی مشکلات شبکه و برنامه‌ریزی برای عبور از اوج بار تابستان سال آینده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در این نشست با حضور مدیران عامل و مدیران ۲ شرکت، وضعیت شبکه برق استان در تابستان ۱۴۰۳ بررسی و در خصوص عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۴ بحث و تبادل نظر انجام شد.
در این نشست علی اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان با قدردانی از کارکنان صنعت برق استان برای تامین برق پایدار و عبور موفق از اوج بار تابستان ۱۴۰۳، بر هماهنگی شرکت‌های مربوطه برای برنامه‌ریزی مناسب جهت عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۴ تاکید کرد.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی و وقوع دماهای بالای ۴۸ درجه شبکه برق خوزستان همچنان پربار است، تصریح کرد: تفاوت شبکه برق خوزستان همین پرباری طولانی مدت است که از نیمه‌های اردیبهشت شروع و تا اوایل آبان ادامه پیدا می‌کند.
مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان افزود: این شرایط پرباری طولانی مدت موجب شده فرصت اندکی برای افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی شبکه وجود داشته باشد و باید از همه ظرفیت‌ها و تلاش شبانه‌روزی، برای تسریع در اجرای طرحهای مورد نظر استفاده شود.
در این نشست همچنین گزارش‌هایی درخصوص چگونگی عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ ارائه و مقرر شد برای تابستان پیش‌ رو نقاط ضعف شبکه برطرف و تقویت شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha