نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
نظرات: ۰ |
۰
اهدای جایزه ١٠٠ میلیون تومانی به ٣ برنده خوش مصرف پویش با انرژی در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اهدای ٣ جایزه ١٠٠ میلیون تومانی به ٣ برنده خوش مصرف کرمانشاهی در پویش با انرژی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، محمد مرادی با اشاره به هدف اصلی از اجرای پویش باانرژی که کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است، گفت: به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی و ... برای مشترکان خوش مصرف در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در پویش با انرژیآقای عزیز مرادی از روستای جلالوند شهرستان سرپل ذهاب، آقای حسین فرحناکی از کرمانشاه و آقای یوسف یارمحمدی از کرمانشاه کمک هزینه یک میلیارد ریالی را از آن خود کردند.به گفته وی مشترکان می‌توانند تنها با ١٥ درصد کاهش مصرف و استمرار آن، شانس برنده شدن یکی از ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید کالا در این پویش را داشته باشند.
مرادی در پایان گفت: در نخستین مرحله از قرعه کشی پویش با انرژی علاوه بر اهدای یک دستگاه خودرو دنا پلاس اتوماتیک به آقای پیمان قهرمانی از مشترکان خانگی شهرستان صحنه و سه جایزه یکصد میلیون تومانی کمک هزینه خرید کالا؛ دهها مشترک دیگر هم برنده جوایز ١٠ میلیون تومانی و یک میلیون تومانی شده‌اند.