نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
نظرات: ۰ |
۰
كاهش زمان پاسخ گویی به درخواستهای مردمی در توزیع برق تبریز به 7 روز

مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به طور میانگین به درخواست های ارائه شده از طریق میز خدمت طی 7 روز كاری پاسخ داده می شود كه این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته كاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در خصوص پاسخگویی به درخواستهای مردمی گفت: به منظور پاسخ دهی به درخواستها و شکایات شهروندان، میز خدمت شرکت به صورت حضوری و غیرحضوری فعال است.
وی افزود: طی بازه زمانی 4 ماهه از ابتدای شهریور سال جاری تا پایان آذر ماه 200 مورد درخواست به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت شده که به تمام درخواستها به صورت 100درصدی پاسخ داده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه بحث تکریم ارباب رجوع یکی از اولویتهای اساسی این شرکت بوده و همکاران با تمام تلاش در این خصوص و تسریع در پاسخ دهی به درخواستهای مشترکان پای کار هستند، اضافه کرد: به طور میانگین به درخواستهای ارائه شده از طریق میز خدمت طی 7 روز کاری پاسخ داده می شود که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
در ادامه شاهرخ طلوع اصغری کارشناس میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در کنار فعالیت میز خدمت شرکت در طول هفته، روزهای سه شنبه میز خدمت در محل شرکت از ساعت 8 تا 10 صبح با حضور مدیرعامل برپا بوده و به صورت چهره به چهره درخواستها و مشکلات بررسی می شود.
وی با بیان اینکه بخشی از درخواستهای ارائه شده از طریق سامانه سمات (سامانه رسیدگی به درخواستها و شکایات شرکت توانیر) و به صورت حضوری رسیدگی می شود، ادامه داد: همچنین از طریق تماس تلفنی و حضوری در تمام روزهای کاری به شهروندان پاسخ داده می شود.

آخرین اخبار