به گزارش خبرگزاری توانیر، شیلا ارفعی افزود: ارتباط با گروههای مختلف مخاطبان در جامعه برای فرهنگ سازی و آموزش روشهای مصرف صحیح و بهینه انرژی از الزامات اصلاح الگوی مصرف است؛ از این رو شبکه اختصاصی صنعت برق میتواند در برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با مخاطبان و جلب مشارکت آنان در مصرف بهینه نقش موثری ایفا کند.
وی همچنین به نقش موثر این رسانه در آگاه سازی مردم اشاره کرد و گفت: تیم یکصدهزار نفری صنعت برق شبانه روزی برای تولید، انتقال و توزیع این کالای ارزشمند در کشور زحمات و تلاشهای غیرقابل توصیفی متحمل می شوند که حتی منجر به از دست دادن جانشان نیز میشود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توانیر از نمایشگاه بین المللی صنعت برق به عنوان رویدادی مهم یاد کرد که فرصت بسیار خوبی برای شرکتهای فعال در حوزه برق برای عرضه دستاوردها و محصولات جدید شان به متخصصان و علاقمندان این حوزه است.
ارفعی تصریح کرد: یکی از مهمترین گزینههای شرکت در نمایشگاه صنعت برق این است که شرکتها و مجموعهها میتوانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، برای فعالیتهای آتی خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند و دستاوردهای آینده را در مسیر درستی هدایت کنند.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از ۳ تا ۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است که شرکتهای فعال در این صنعت تازهترین دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار داده اند.
نظرات: ۰
جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
نظرات: ۰ |
۰
۱
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر:
راه اندازی شبکه اختصاصی صنعت برق در کنار رسانه ملی، راهکاری مناسب در جهت ارتباط بیشتر با مردم و ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، راه اندازی شبکه اختصاصی صنعت برق را راهکاری مناسب در جهت ارتباط بهتر و گفتمان شفاف در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آموزش راهکارهای ساده اما بسیار تاثیرگذار برای کاهش شدت مصرف انرژی در کشور عنوان کرد.