اطلاع رساني در خصوص خدمات الكترونيك، مسئوليت روابط عمومي را دو چندان مي كند

يكي از مهم ترين و اساسي ترين دغدغه هايي كه شركت هاي خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشتركين است كه اين مهم برعهده روابط عمومي است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران مهندس كيوان فرح زاد مديرعامل شركت  در نشست با  اعضاي روابط عمومي اين شركت گفت: تاثيرگذاري وجود افراد متخصص و با انگيزه در روابط عمومي در زمان بحران ها خود را نشان مي دهد و در بحران اخير شيوع ويروس كرونا اين مهم به خوبي در شركت توزيع غرب مازندران نمايان شد و روابط عمومي شركت با ارتباط موثر در فضاي مجازي و اصحاب رسانه تلاش هاي ارزنده اي در مديريت بحران ايجاد شده انجام داد.
وي افزود: با توجه به شيوع ويروس كرونا، ارايه خدمات به صورت غيرحضوري، با سرعت بيشتري در دستوركار شركت هاي توزيع قرار گرفت كه روابط عمومي با اطلاع رساني هاي گسترده و موثر فعاليت هاي انجام شده توسط همكاران فني و اجرايي، در آگاهسازي مردم در بهره گيري از اين خدمات نقش موثري داشته است.
فرح زاد ادامه داد: فضاي مجازي بستري است كه در اذهان عمومي نفوذ زيادي دارد و ظرفيت بسيار گسترده و مناسبي است براي ايجاد ارتباط با مخاطبان و مشتركين كه جزو اهداف سازماني است كه تلاش شده است از اين ظرفيت نيز به خوبي استفاده شود كه كسب رتبه برتر در حوزه رسانه در دومين جشنواره ارزيابي روابط عمومي هاي صنعت آب و برق مويد اين مطلب است.

کد خبر : 95324
تاریخ : سه شنبه ، ٠٤ آذر ١٣٩٩ ١١:٣٧
تعداد بازديد : ١٤١
فرستنده خبر : فاطمه محمد علي نيا