جزئيات راه هاي ارائه خدمات غير حضوري صنعت برق تشريح شد

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، راه هاي ارائه خدمات غير حضوري اين شركت را شرح داد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، عليرضا عليزاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين شركت راه هاي ارائه خدمات غير حضوري شركت توزيع برق استان زنجان را شرح داد.
وي با اشاره به شيوع بيماري كرونا و شرايط متفاوت امسال، تصريح كرد: در راستاي حفظ سلامت جامعه، شركت توزيع نيروي برق استان زنجان همانند تمامي شركت هاي توزيع برق سراسر كشور در تلاش براي ايجاد بستر و زيرساخت هاي مناسب به منظور ارائه خدمات صنعت برق به شيوه غير حضوري بود.
وي ادامه داد: رسيدن به هدف صفر درصدي ارائه خدمات حضوري را در چشم انداز سال 1404 ترسيم كرده بوديم كه با ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات و عقد قرارداد با شركت هاي دانش بنيان در اين حوزه، توانستيم قبل از ورود به سال 1400 به يكي از اهداف استراتژيك چشم انداز ياد شده دست يابيم.
مهندس عليزاده خاطرنشان كرد: تمامي خدمات شركت توزيع برق استان زنجان علاوه بر پيشخوان ها و سايت شركت توزيع www.zedc.ir ، از طريق سامانه تلفني 1521 و سامانه موبايلي برق من، به صورت غيرحضوري ارائه داده مي شود.
وي اظهار داشت: سامانه موبايلي برق من كه براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس طراحي شده و قابل دانلود از كافه بازار و سايت برق اميد www.bargh-omid.ir است، يكي از بهترين روش هاي دسترسي به خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري است. و مشتركين برق استان به راحتي با استفاده از شناسه 13 رقمي قبض برق خود مي توانند از تمامي خدمات صنعت برق بهره مند شوند.
مديرعامل تأكيد كرد: اين شركت براي تمام مشتركين به ويژه افرادي كه دسترسي كامل به اينترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفني 1521، تمامي خدمات خود را به صورت تلفني در بيست و چهار ساعت شبانه روز به مردم فهيم استان ارائه مي دهد.
اين مقام مسئول اضافه كرد: مشتركين همانند گذشته، از طريق شماره نام آشناي 121 مي توانند خاموشي، حوادث و فوريت هاي برق را اعلام نمايند.اين درحاليست كه تمامي خدمات از جمله اعلام خاموشي ها در اپليكيشن برق من ارائه شده و مشتركين برق مي توانند فقط از طريق دانلود آن به تمامي خدمات نظير: نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض،امكان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترك (خوداظهاري)، امكان ثبت درخواست انشعاب جديد و امكان پيگيري و پرداخت هزينه انشعاب، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده به مردم و ساير خدمات، دسترسي داشته باشند.
وي با اشاره به طرح برق اميد كه طرح تخفيف 100 درصدي مخصوص مشتركين كم مصرف خانگي است، عنوان كرد: مردم فهيم استان مي توانند از سامانه موبايلي برق من براي آگاهي از وضعيت مصرف برق خود و قرارگيري در كدام گروه مصرفي ( كم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مديريت مصرف خود از تخفيف صد درصدي مخصوص مشتركين كم مصرف بهره مند شوند.
گفتني است مشتركين برق استان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود مي توانند از طريق شماره گيري با شماره 024-33466200 و يا ارسال پيامك به شماره 300099000195 اقدام نمايند.

کد خبر : 95322
تاریخ : دو شنبه ، ٠٣ آذر ١٣٩٩ ١٤:١٢
تعداد بازديد : ٢٠٣
فرستنده خبر : علي زرگري