راه اندازي سامانه برق من در راستاي تحقق دولت الكترونيك و رفاه حال مردم

مدير عامل شركت توزيع برق استان اردبيل گفت : سامانه « برق من » در راستاي تحقق دولت الكترونيك و رفاه حال مردم ، جلوگيري از انتشار ويروس كرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازي شده است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ، حسين قديمي گفت : هم استاني هاي عزيز مي توانند با نصب اپليكيشن برق من در گوشي همراه خود و با ثبت شناسه 13 رقمي قبض برق خود ، خدمات صورتحساب ، از قبيل : مشاهده آخرين قبض ، تغيير نام ، اصلاح نام و ساير موارد نياز خود را بدون مراجعه حضوري و تنها از طريق گوشي تلفن همراه انجام دهند .
وي افزود : همچنين مشتركان محترم مي توانند با اين سامانه نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض، امكان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترك (خوداظهاري)، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده و ساير خدمات صنعت برق بهره مند شوند.
وي گفت: در اين اپليكيشن قابليت ثبت اعلام خاموشي و مسائل حوزه فني نيز وجود دارد .
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان اظهار داشت : از عموم مردم سطح استان درخواست مي شود جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و راحتي خود به شركت توزيع برق استان مراجعه نكرده و خدمات حوزه برق را از طريق نصب اين اپليكيشن پيگيري ودريافت كنند.
حسين قديمي اعلام كرد : سامانه موبايلي« برق من » كه براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس طراحي شده و قابل دانلود از كافه بازار ، سايت شركت توزيع برق استان اردبيل : www.aped.ir مي باشد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان تاكيد كرد: به دليل افزايش واگيري بيماري كرونا، يكي از بهترين روش هاي دسترسي به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غير حضوري و از طريق مراجعه به سايت شركت و همچنين اپليكيشن برق من است .
اين مقام مسئول استاني اضافه كرد: در" اپليكيشن برق من " هم استاني هاي عزيز حتي بدون تماس با شماره 121مي توانند ثبت خاموشي، حادثه يا پيگيري موارد درخواستي را انجام دهند.
حسين قديمي افزود : در صورت عدم دسترسي به اينترنت ، مشتركان استان اردبيل همانند گذشته، مي توانند از طريق تماس با شماره 121خاموشي، حوادث و درخواستهاي خود را اعلام نمايند.
وي افزود : همچنين براي اعلام انتقاد ، پيشنهاد و يا شكايت بعد از شماره گيري 121 كليد 3 را شماره گيري نموده و درخواستهاي خود را در رابطه با برق بيان نمايند تا بعد از شنود پيامهاي رسيده و رسيدگي كارشناسان مربوطه به درخواستهاي مشتركان رسيدگي و پاسخ داده شود .

کد خبر : 95295
تاریخ : یکشنبه ، ٠٢ آذر ١٣٩٩ ٠٨:٥٠
تعداد بازديد : ١٥٢
فرستنده خبر : رويا اللهقلي پور