خدمات شركت توزيع نيروي برق چهارمحال وبختياري غير حضوري شد

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق چهارمحال وبختياري از راه اندازي اپليكيشن برق من و ارائه كليه خدمات اين شركت بصورت غير حضوري ، خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال وبختياري مهندس مجيد فرهزاد مدير عامل اين شركت در جلسه شوراي هماهنگي راه اندازي واطلاع رساني "اپليكيشن برق من " گفت : به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك ، حذف مراجعات حضوري ، حفظ سلامت جان شهروندان در شرايط موجود بيماري كرونا و كاهش اتلاف وقت ، از اول آذر ماه 40 خدمت شركت توزيع نيروي برق در حوزه هاي خدمات مشتركين و بهره برداري بصورت غير حضوري از طريق اپليكيشن برق من در دسترس عمومي مردم قرار خواهد گرفت.
طي اين جلسه كه بصورت ويديو كنفرانس با حضور مديران امور برق شهرستانها ، مسئولين خدمات مشتركين و برخي از معاونين ومديران اين شركت برگزار شد كليه بخش هاي اين اپليكيشن و نحوه كار با آن ، بصورت جداگانه مورد تحليل وتشريح قرار گرفت و ساير مسائل و ابهامات آن ثبت وبررسي شد.
مهندس فرهزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه در اين اپليكيشن قابليت ثبت اعلام خاموشي و مسائل حوزه فني نيز وجود دارد گفت : از عموم مردم سطح استان مي خواهيم بصورت حضوري به امور برق شهرستانها مراجعه نكنند و خدمات حوزه برق را از طريق نصب اين اپليكيشن پيگيري ودريافت كنند.
گفتني است اپليكيشن برق من در چهار محور صورت حساب ، خدمات مشتركين ، برق اميد ، اعلام خاموشي و بهره برداري ؛ 40 خدمت حوزه برق را به عموم مردم ارائه مي دهد و از طريق كافه بازار ، وب سايت شركت توزيع برق استان به ادرس www.chb-edc.ir و يا لينك https://saapa.ir/mobil_app قابل دانلود ونصب برروي گوشي تلفن همراه است.

کد خبر : 95248
تاریخ : چهار شنبه، ٢٨ آبان ١٣٩٩ ٠٩:٣٦
تعداد بازديد : ١١٩
فرستنده خبر : حسن بيژني