معاون هماهنگي توزيع توانير

غيرحضوري شدن ارائه خدمات به مردم ضرورت بود / تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم

معاون هماهنگي توزيع شركت مادر تخصصي توليد، انتقال و توزيع نيروي برق ايران "توانير" در نشست مشترك ويدئو كنفرانس با مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ و هم چنين مديران عامل شركت هاي توزيع نيروي برق استان هاي تهران و البرز بر ارائه خدمات به صورت غير حضوري و الكترونيكي در شرايط شيوع ويروس كرونا در كشور به شهروندان تاكيد كرد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ ؛ "غلامعلي رخشاني مهر" معاون هماهنگي توزيع شركت توانير در جلسه هماهنگي مديران عامل كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد، با بيان اين كه زيرساخت هاي ارائه خدمات غير حضوري توزيع نيروي برق براي ايده آل شدن نياز به آسيب شناسي بيشتري دارد، خاطرنشان كرد: يكي از پروژه هاي مهم شركت توانير با توجه به شرايط كشور در زمان همه گيري ويروس كرونا، فراهم ساختن زير ساخت هاي مرتبط با خدمات غير حضوري است تا شهروندان بتوانند بدون مراجعه به ادارات درخواست هاي خود را ثبت كنند.
وي در اين نشست با بيان اين كه تمامي شركت هاي توزيع نيروي برق موظف به ارائه خدمات به صورت الكترونيكي هستند، به بررسي نقاط قوت و ضعف زير ساخت ها پرداخت و گفت : در حال حاضر بيشتر كشور هاي دنيا خدمات خود را به صورت الكترونيكي به شهروندان ارائه مي دهند و خوشبختانه صنعت توزيع برق كشور نيز به عنوان يكي از صنايع پيشرو اقدام به تامين زير ساخت هاي الكترونيكي كرده است اما هنوز براي رسيدن به نقطه ايده آل فاصله داريم و بايد براي رفع موانع برنامه ريزي كنيم.
"رخشاني مهر" با بيان اين كه برنامه ريزي جامعي براي ارائه خدمات به صورت صد در صد الكترونيكي به شهروندان در افق 1404 شركت توانير پيش بيني شده است، ضمن قدرداني از شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ به دليل نوآوري در ارائه خدمات غير حضوري به شهروندان پايتخت، راه اندازي و پياده سازي سامانه "هما " را گامي مهم در توسعه فعاليت ها عنوان و ضمن ستودن اين پروژه اظهار اميدواري كرد : خدمات ارائه شده توسط اين سامانه باعث شده است كه بسياري از درخواست هاي شهروندان پايتخت تسهيل و به سرعت رسيدگي شود.
معاون هماهنگي توزيع شركت توانير با بيان اين كه ضروري است شركت هاي توزيع برق سراسر كشور با الگو برداري از ديگر شركت هاي پيشرو ، مسير راه خود را هموار كنند، تاكيد كرد: تمام همت صنعت برق بر ارائه تمامي خدمات به صورت صد در صد الكترونيكي به مردم بوده و بدون شك اين اين امر با تلاش مضاعف مديران و كاركنان تمامي شركت هاي توزيع سراسر كشور ميسر خواهد شد.
وي در پايان هم چنين با اشاره به راه اندازي "سامانه برق" من، خاطر نشان كرد: مشتركان صنعت برق با نصب سامانه "برق من" بر روي تلفن هاي همراه خود مي توانند، درخواست هاي خود را ثبت كرده تا كارشناسان مربوطه اقدام به پيگيري درخواست هاي آن ها كنند.

کد خبر : 95245
تاریخ : چهار شنبه، ٢٨ آبان ١٣٩٩ ٠٩:٠٧
تعداد بازديد : ٩٦
فرستنده خبر : روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ