يك مقام مسئول در برق توزيع برق خراسان

هدف ما كاهش مراجعه حضوري شهروندان جهت دريافت خدمات است

معاون فروش و خدمات شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي گفت: طراحي اپليكيشن برق من توسط شركت توانير و همچنين بسترهاي متنوعي كه توسط شركت هاي توزيع نيروي برق به منظور ارائه خدمات الكترونيك از طريق تماس تلفني ، وبسايت و ... معرفي شده ، همگي در جهت تسريع و تسهيل در ارائه خدمات و به حداقل رساندن مراجعه حضوري در شرايط كنوني است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي، مهدي دهقان در نشست خبري خدمات سبز مشتركين برق شركت هاي توزيع برق استان خراسان رضوي و شهرستان مشهد، اظهار كرد: رويكرد خوبي كه از سال گذشته توسط شركت توانير بوجود آمد، ارائه خدمات در قالب خدمات كشوري بود كه ما به صورت يك سان و با يك وحدت رويه خدمات خود را ارئه داده ايم.
وي درخصوص خدمات سبز افزود: اين خدمات از مرداد ماه سال جاري به صورت جدي آغاز شد و از ابتداي مهر ماه سال جاري به شكل آزمايشي در كل شركت ها آغاز شده است و در آذرماه به صورت كامل عملياتي خواهد شد.
معاون فروش و خدمات شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي عنوان كرد: هدف از اجراي اين طرح، قطع ارتباط مردم با شركت و بسته شدن درهاي پاسخ گويي نيست بلكه با هدف بهبود شرايط پاسخ گويي غيرحضوري باتوجه به شرايط كنوني است.
وي با بيان اينكه هم اكنون خدمات حوزه اتفاقات و عمليات با شماره 121 نيز به صورت شبانه روزي ارائه ميشود ،عنوان كرد: به زودي با تلفيق اين دوشماره كليه خدمات توزيع برق استان علاوه بر اپليكيشن برق من از طريق مركز سمپات با شماره 121 ارائه خواهد شد .
معاون فروش و خدمات شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي با اشاره به اينكه اپليكيشن «برق من» تاكيد همه شركت ها، به ويژه  توانير است، اظهار كرد: مراجعه به دفاتر پيشخوان به عنوان آخرين راهكار براي مشتركيني كه دسترسي به گوشي هوشمند ، اينترنت و تلفن ثابت ندارند است زيرا بايد مراجعه حضوري را به حداقل برسانيم و مردم بتوانند از بسترهاي موجود خدمات خود را دريافت كنند. سلامتي و ايمني مردم و حفظ محيط زيست از جمله مهم ترين مسائلي است كه مورد تاكيد است.
دهقان تاكيد كرد: چنانچه به هيچ يك از بسترهاي غيرحضوري ارايه خدمت دسترسي وجود نداشت بيش از 560 دفتر فعال پيش خوان براي مراجعين حضوري در استان تحت كنترل وجود دارد.
وي خاطرنشان كرد: اپليكيشن «برق من» تنها مخصوص شهرهاي بزرگ نيست و هر فرد از هر نقطه ايران كه به گوشي هوشمند دسترسي داشته باشد به راحتي مي تواند از كافه بازار اين اپليكيشن را دانلود، نصب و از خدمات آن استفاده كند، خدمات اين برنامه شامل 28 مورد خدمت در حوزه مشتركين و 12 خدمت در بخش بهره برداري مي باشد كه در حال توسعه است.
معاون فروش و خدمات شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي ادامهم داد: شهروندان تنها با در اختيار داشتن شناسه قبض از ساده ترين خدمات مانند مشاهده قبض تا ساير خدمات مورد نياز خود را مي توانند دريافت كنند. وي علاوه بر اين شماره 1521 را نيز معرفي كرد كه مشتركين برق مي تواند از هر نقطه اي با آن تماس گرفته و بخشي از خدمات را دريافت نمايند .
دهقان گفت: در حال حاضر با مركز خدمات پاسخ گويي ما روزانه يك هزار و 300 تا يك هزار و 500 تماس گرفته مي شود.
وي درخصوص نرم افزارهاي طراحي شده مانند «برق من» كه براي پاسخ گويي به مردم است، عنوان كرد: اين نرم افزارها به شكلي طراحي شده كه درخواست مردم بعد از ثبت شدن به صورت مستقيم در كارتابل شخصي كه مسئول حل آن است، قرار مي گيرد و به عنوان يك تقاضا به سرعت ديده مي شود و به راحتي مانند يك ارتباط حضوري، يك ارتباط دوسويه برقرار مي شود.

کد خبر : 95214
تاریخ : یکشنبه ، ٢٥ آبان ١٣٩٩ ١٠:٢٠
تعداد بازديد : ٩٧
فرستنده خبر : سيد مجيد آزيز