مهمترين محصول ميز خدمت، افزايش رضايت مشتركان است

دوره آموزشي ميز خدمت با حضور رابطان ميز خدمت درشهرستانهاي تابعه شركت برگزار شد. در اين جلسه عبدالرسول رنجبر مشاور و بازرس اسبق ميز خدمت و صيانت از حقوق شهروندي در استان فارس در رابطه با لزوم اهميت دادن به حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع و ضوابط و بخشنامه هاي ابلاغي در اين خصوص توضيحاتي ارائه كرد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل روابط عمومي توزيع برق فارس، دوره آموزشي ميز خدمت با حضور رابطان ميز خدمت درشهرستانهاي تابعه شركت  برگزار شد.
در اين جلسه عبدالرسول رنجبر  مشاور و بازرس اسبق ميز خدمت و صيانت از حقوق شهروندي در استان فارس در رابطه با لزوم اهميت دادن به حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع  و ضوابط و بخشنامه هاي ابلاغي در اين خصوص توضيحاتي ارائه كرد.
وي گفت: مهمترين دستاورد استقرار ميز خدمت در شركت و سازمان ها بايستي كسب و حصول حداكثري ارباب رجوع و احساس رضايت وي در زمان ترك آن دستگاه و سازمان باشد.
رنجبر بر تكريم و احترام به كارمندان شاغل در دستگاه ها تاكيد كرد و گفت: زماني مي توان از كارمندي انتظار برخورد شايسته و توام با احترام با يك ارباب رجوع توقع داشت كه وي نيز خود مورد تكريم و احترام قرار گرفته باشد.
در بخش ديگري از اين  دوره آموزشي سرپرست دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس ضمن ابراز تشكر از اقدامات اثربخش همكاران در معاونت هاي فروش و خدمات مشتركان، برنامه ريزي و مالي و پشتيباني و رابطان ميز خدمت در 21 مديريت تابعه جهت طراحي، پياده سازي و استقرار به موقع ميز خدمت حضوري و غير حضوري در كل شركت، اظهار داشت:  هدف از استقرار ميز خدمت در سازمان ها اطلاع رساني شفاف، ارائه خدمات به موقع، تسهيل امور، ارتقاي كيفيت خدمات و مهمترين محصول ميز خدمت افزايش رضايت مشتركان است
.
سيد محمد علي نجفي افزود: در ميز خدمت شركت توزيع نيروي برق استان فارس، 24 فعاليت حوزه فروش و خدمات مشتركان برق كه درسازمان اداري و استخدامي كشور داراي كد است به صورت حضوري و غير حضوري جهت ارائه خدمات به مردم استان فارس پيش بيني شده است و در حال حاضر خدمات مذكور بصورت الكترونيكي قابل ارائه بوده و مردم استان به راحتي مي توانند بدون مراجعه حضوري به اداره هاي برق يا دفاتر پيشخوان دولت، به صورت الكترونيكي از طريق وب سايت شركت، بيشتر خدمات مورد نياز خود را دريافت كنند
.
سرپرست دفتر روابط عمومي همچنين از شروع فاز دوم بازرسي ميز خدمت و تكاليف حقوق شهروندي توسط بازرسان داخلي شركت خبر داد و گفت: نظر به پايان پذيرفتن مهلت قانوني استقرار ميز خدمت غير حضوري در دستگاه ها، فاز دوم بازرسي ميز خدمت و تكاليف حقوق شهروندي توسط بازرسان داخلي شركت آغاز شده  و بازرسان اعزامي علاوه بر مراجعه حضوري به مديريت هاي توزيع نيروي برق و دفاتر پيشخوان دولت مستقر در شهرستان ها مواردي چون: رعايت ضوابط و بخشنامه ابلاغي رياست جمهوري، سازمان اداري و استخدامي كشور و وزارت نيرو، با ثبت درخواست غيرحضوري برخي خدمات از طريق درگاه ميز خدمت الكترونيكي وب سايت شركت، ارجاع سريع و آسان درخواست ها و پاسخ به موقع و مناسب اداره هاي برق و اثربخشي فرآيندهاي مستقر در ميز خدمت غير حضوري مورد بازرسي و بررسي قرار خواهند داد
.

کد خبر : 88142
تاریخ : سه شنبه ، ٢٥ دی ١٣٩٧ ٠٩:٤٩
تعداد بازديد : ٦٠٩
فرستنده خبر : سيد محمدعلي نجفي