صفحه 1 از 1

The Role of Information Professionals in the Knowledge Economy

Skills, Profile and a Model for Supporting Scientific Production and Communication
دو شنبه ، ٢٥ بهمن ١٣٩٥، ادامه

The Impact of Organisational Culture On Knowledge Management

Aimed at knowledge management professionals and students in the field of knowledge management and information science, this book highlights issues in organisational cultures that can impact the implementation of knowledge management. Organisational culture has an extremely high impact on knowledge ...
دو شنبه ، ٢٥ بهمن ١٣٩٥، ادامه

Shaping Knowledge

Complex Socio-Spatial Modelling for Adaptive Organizations
دو شنبه ، ٢٥ بهمن ١٣٩٥، ادامه

Knowledge Management in Libraries

Concepts, Tools and Approaches
دو شنبه ، ٢٥ بهمن ١٣٩٥، ادامه

From Knowledge Abstraction to Management

Using Ranganathan’s Faceted Schema to Develop Conceptual Frameworks for Digital Libraries
دو شنبه ، ٢٥ بهمن ١٣٩٥، ادامه

مديريت دانش در سازمان هاي پروژه محور

مديريت دانش در سازمان‏هاي پروژه محور» به قلم کاژ يوکاسکينن و پکا پيلانتو با ترجمه عبدالکريم پهلواني و علي بياتي از سوي انتشارات ارگ و با اهتمام مرکز تحقيقات و توسعه ...
یکشنبه ، ٠٩ آذر ١٣٩٣، ادامه

راهنماي ابزارها و فنون مديريت دانش

امروزه اهميت مديريت دانش براي همه افراد اعم از دانشگاهي و اجرايي روشن است، ولي در زمينه شناخت از ابزارها و فنون کاربردي، ارزيابي و اجراي مديريت دانش در سازمانهاي ...
یکشنبه ، ٠٩ آذر ١٣٩٣، ادامه

كتاب تسهيم دانش در سازمان هاي پروژه محور

کتاب تسهيم دانش در سازمانهاي پروژه محور کتاب جديد ديگري است که درخصوص مديريت دانش در سازماهاي پروژه محور نگاشته مي شود اهميت مديريت دانش و استقرار آن در سازمانهاي ...
یکشنبه ، ٠٩ آذر ١٣٩٣، ادامه

كتاب مديريت دانش: آموزه هايي از مهندسي دانش

دو رشته مديريت دانش و مهندسي دانش، اغلب با يک‌ديگر هم‌پوشاني دارند. مهندسي دانش مانند مديريت دانش، دانش ذهني و عيني را دربرمي‌گيرد ولي تاکيد بيش‌تر آن روي شناسايي ...
یکشنبه ، ٠٩ آذر ١٣٩٣، ادامه

ارتقاي مديريت دانش در سازمان‌ ها با بهره‌ گيري از فناوري اطلاعات

در پارادايم مفهومي قدرت و تبديل شدن دانش به عنصر اصلي قدرت در هزاره سوم و نيز افزايش حجم اطلاعات و به دنبال آن افزايش دانش و سرمايه‌هاي فکري در سازمان‌ها و لزوم ...
یکشنبه ، ٠٩ آذر ١٣٩٣، ادامه

مستند سازي تجربيات مديران از ديدگاه مديريت دانش

اين کتاب ضمن کاوش در مفهوم تجربه و مستند سازي و تاکيد بر ضرورت و اهميت دانش سازماني،به ويژه دانش نهفته در بطن تجارب مديران،نخست ويژگي هاي آنچه مستند سازي آن ضروري است ...
چهار شنبه، ٣٠ بهمن ١٣٩٢، ادامه

Web Wisdom

Despite the dramatic changes in the online realm over the past decade, the basic
evaluation principles presented in the first edition of Web Wisdom remain equally
applicable today as they did in the late 1990s. Focusing on the authority, accuracy,
objectivity, currency, and coverage of content ...
دو شنبه ، ٢٨ بهمن ١٣٩٢، ادامه

Intelligent Technologies for Web Applications

The Web is becoming the largest data repository in the world and presents a key driving force for a large spectrum of information technology (IT). To develop effective and intelligent web applications and services, it is critical to discover useful knowledge through analyzing large amounts of ...
دو شنبه ، ٢٨ بهمن ١٣٩٢، ادامه

Data Mining for Design and Marketing

Amidst ever-changing market conditions, the most important thing for companies today
is to build a sustainable process where they can effectively grasp the needs of consumers
in their market, to create products and services that answer these needs, and to appropriately
convey information on such ...
دو شنبه ، ٢٨ بهمن ١٣٩٢، ادامه

Geographic Data Mining and Knowledge Discovery

This book aims to capture new developments and applications in data mining and knowledge
discovery, while summarizing the computational tools and techniques useful in data analysis. This
series encourages the integration of mathematical, statistical, and computational methods and
techniques ...
دو شنبه ، ٢٨ بهمن ١٣٩٢، ادامه

Knowledge Management Handbook Collaboration and Social Networking

The research shows that collaboration and social networking foster
knowledge sharing and innovation. Through the use of online communities
of practice, for example, collaboration and knowledge sharing are
activated to catalyze new connections, ideas, and practices. Social and
organizational ...
یکشنبه ، ٢٧ بهمن ١٣٩٢، ادامه

مديريت دانش

تعاريف و مدلهاي بسياري درخصوص مديريت دانش وجود دارد. بيشتر مدلهاي موجود براساس تعداد معدودي مدل مرجع و متناسب با سازمان بكار گيرنده آن تدوين شده‌اند. بمنظور تعيين ...
یکشنبه ، ٢٧ بهمن ١٣٩٢، ادامه
صفحه 1 از 1