خدمات سبز صنعت برق

پس از اجراي موفق طرح ملي قبض سبز ، اين بار شركت توزيع برق استان زنجان همگام با صنعت برق كشور بدنبال راه اندازي " خدمات سبز " از طريق ايجاد درگاه هاي ارائه 100 درصدي خدمات شركت توزيع برق در بستر اينترنت ، تلفن ثابت و اپليكيشن هاي موبايلي است.
به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، با هدف توسعه زيرساختهاي دولت الكترونيك و طبق اعلام وزارت نيرو در آينده نزديك طرح "خدمات سبز" كه در راستاي تسهيل خدمت رساني مطلوب به مردم ، اجرايي خواهد شد.
اين طرح به منظور ارايه 100 درصدي خدمات صنعت برق از طريق تمامي ابزارهاي ارتباطي در دسترس مردم در تمام نقاط استان ، طراحي شده و در حال تكميل زيرساخت هاي اجرايي است.
از مزيتهاي اين طرح مي توان به دريافت خدمات فروش و پس از فروش برق به شكل غير حضوري، افزايش سرعت ،دقت و كيفيت خدمات ، صرفه جويي در وقت و هزينه ها وهمچنين كاهش آلودگي هوا، كاهش بار ترافيك شهري و ارتقاي سلامت جامعه اشاره كرد.
شركت توزيع نيروي برق استان زنجان در سال هاي اخير با ايجاد بستر هاي مناسب اينترنتي ، تلفني ، اپليكيشن موبايلي گام موثري در راه اندازي موفق اين طرح برداشته است كه از جمله آنها مي توان به اپليكيشن خدمات برق ، شماره نام آشناي 121 و وبسايت شركت به آدرس www.zedc.ir اشاره نمود.
شايان ذكر است با افتخار اعلام مي كنيم ، اپيلكيشن سامانه برق زنجان ( سبز) با عنوان اپليكيشن سامانه خدمات غير حضوري صنعت برق ايران در سطح كشور استقرار يافت، كه از اين پس هموطنان عزيزمان در جاي جاي ايران جهت دريافت خدمات غير حضوري مي توانند توسط تلفن هاي همراه خود از اين اپليكيشن استفاده كنند.
با اشاره به شرايط ويژه حال حاضر، به منظور حفظ پروتكل هاي بهداشتي، پرسنل شركت توزيع برق زنجان شبانه روزي آماده پاسخگويي به مشكلات و ارايه تمامي خدمات فروش و پس از فروش به صورت تلفني با شماره 121 مي باشند. 
قابل ذكر است در آينده نزديك اجرايي شدن خدمات سبز در سطح وزارت نيرو كليد خواهد خورد.
کد خبر : 94549
تاریخ : دو شنبه ، ٢٤ شهریور ١٣٩٩ ١٣:٣٢
تعداد بازديد : ٤١٧
فرستنده خبر : علي زرگري