توسعه خدمات غيرحضوري در توزيع برق تهران بزرگ با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان پايتخت

كاهش مراجعه حضوري شهروندان پايتخت به مناطق برق و دسترسي آسان به تمامي خدمات از منزل يا محل كار، از جمله اهدافي است كه شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، با توسعه خدمات الكترونيك، در دستور كار قرار داده است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ اين شركت در چندسال گذشته، با هدف حذف حدود 600000 مراجعه حضوري متقاضيان دريافت خدمات فروش و پس از فروش، كاهش آلودگي هواي پايتخت، كاهش بار ترافيك شهري و افزايش سلامت اداري، توسعه هرچه بيشتر خدمات غيرحضوري و ترويج استفاده از آن توسط مشتركان را به منظور تحقق اهداف دولت الكترونيك، در دستور كار خود قرار داده و موفق شده است در اين راستا، گام هاي موثري در ارائه خدمات به شهروندان پايتخت بردارد.
حسين صبوري، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، با بيان اين مطلب كه:كاهش تشريفات اداري، اطلاع رساني موثر و پرسرعت الكترونيكي، تأمين رضايت شهروندان، افزايش بهره وري، توسعه مشاركت مردمي، شفافيت امور و كاهش تخلفات اداري احتمالي، تصميم گيري سريع مبتني بر اطلاعات و كاهش آلودگي هاي زيست محيطي، تنها بخشي از دستاوردهاي حاصل از برنامه هاي اجرا شده اين شركت است افزود: انتظار مي رود با گسترش فرهنگ استفاده از خدمات غيرحضوري، نتايج حاصل، منافع بسيار بيشتري را نيز براي پايتخت به دنبال داشته باشد.
مديرعامل اين شركت، يكي از مهم ترين برنامه هاي اجرا شده توسط اين شركت در راستاي دست يابي به اهداف دولت الكترونيك را، راه اندازي ميز خدمت در 22 منطقه ارائه دهنده خدمات به شهروندان پايتخت دانست. اقدامي كه به منظور حفظ حقوق شهروندي و ارائه خدمات به موقع، سريع و آسان به ارباب رجوع و همچنين ارتقاء رضايت مندي آنان از عملكرد اين دستگاه اجرايي، صورت گرفته است.
وي، سامانه تلفني با شماره 1521 را  به عنوان يكي ديگر از اقدامات اجرا شده به منظور توسعه خدمات غيرحضوري اين شركت نام برد و عنوان كرد: تمامي شهروندان تهراني قادر هستند با برقراري تماس تلفني با شماره اعلام شده، تمامي خدمات مورد نياز خود را از قبيل كسب اطلاعات درباره قبوض برق و ميزان مصرف، پرداخت قبوض، تغيير نام قبض، تغيير قدرت و خريداري انشعاب جديد را به صورت تلفني دريافت كنند. در اين روش، نيازي به مراجعه حضوري مشتركان به هيچ يك از مناطق اين شركت نبوده و تمامي مدارك مورد نياز، در محل متقاضي توسط نمايندگان اين شركت، دريافت مي شود. همچنين وب سايت اين شركت نيز، امكان ثبت تمامي درخواست هاي مشتركان را از بستر اينترنت، فراهم كرده و شهروندان قادر هستند با مراجعه به وب سايت اين شركت، ضمن كسب اطلاع از قوانين، شرايط و مدارك موردنياز به منظور دريافت خدمات، نسبت به ثبت و پيگيري درخواست هاي خود به صورت غيرحضوري اقدام نمايند.
حسين صبوري، در پايان با بيان اين كه كاركنان اين شركت همواره در تلاش هستند تا بهترين خدمات را در كوتاه ترين زمان به مشتركان ارائه كنند، ابراز اميدواري كرد با تلاش جهادگران اين مجموعه و لطف و عنايت الهي و با گسترش هرچه بيشتر خدمات غيرحضوري در سال جاري، گام هاي بزرگ ديگري در راستاي تامين رفاه و آسايش شهروندان تهراني، برداشته شود.

کد خبر : 89493
تاریخ : سه شنبه ، ٣١ اردیبهشت ١٣٩٨ ١٠:٢٣
تعداد بازديد : ٩٦٧
فرستنده خبر : روابط عمومي توزيع نيروي برق تهران بزرگ