بررسي برنامه هاي عملياتي حوزه اطلاع رساني توزيع نيروي برق تهران بزرگ در نشست مشترك با شركت توانير

نمايندگان معاونت هاي، بهره برداري و ديسپاچينگ، برنامه ريزي، فروش و خدمات مشتركين و مهندسي و نظارت شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، در نشستي مشترك با مديركل دفتر نظارت بر توزيع توانير و هيات همراه، به شرح اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رساني به مشتركان پرداختند.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ در اين نشست كه با حضور جمعي از مديران شركت، برگزار شد، دكتر صادقي، مدير كل دفتر نظارت بر توزيع توانير با بيان ضرورت ارتقاي سيستم هاي اطلاع رساني شركت هاي توزيع، پيرو سياست هاي كلان كشور به منظور روشن سازي افكار عمومي و بهبود فرآيند پيگيري درخواست هاي مشتركان،  بر لزوم تشكيل مراكز تماس و پاسخگويي مردمي، به كار گيري حوزه وب و شبكه جهاني و ايجاد قابليت پيگيري فرآيند رسيدگي به خاموشي توسط مشتركان از طريق پايگاه هاي اينترنتي، تاكيد كرد.
دكتر صادقي، ايجاد تنوع در روش هاي اطلاع رساني و استفاده از نرم افزارهاي قابل نصب بر روي تلفن هاي همراه توسط مشتركان به منظور پيگيري درخواست ها و ايجاد ارتباطي دوسويه را از كم هزينه ترين راه هاي توسعه خدمات عمومي دانست كه با استقبال مخاطبان نيز مواجه خواهد شد.
گفتني است؛ در اين نشست، نمايندگان معاونت هاي، بهره برداري و ديسپاچينگ، فروش و خدمات مشتركين، مهندسي و نظارت و برنامه ريزي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ نيز به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در هر معاونت پرداختند.
 در همين راستا، مهندس كامبيز ناظريان، معاون بهره برداري و ديسپاچينگ توزيع تهران بزرگ، با اشاره به نقش قابل توجه مشتركان تهراني در مصرف انرژي كشور، برقراري ارتباط موثر دوسويه را راهكاري موثر در خدمات رساني بهتر و سريعتر، كنترل اوج بار و بهبود روند توزيع انرژي در كشور دانست.
براساس گزارش ارائه شده؛ راه اندازي بزرگ ترين مركز پاسخگويي 24 ساعته در بين شركت هاي توزيع، ايجاد مراكز تماس در نقاط مختلف شهر تهران به منظور تسريع پاسخگويي، افزايش قابل توجه تعداد خطوط مخابراتي و كارشناسان پاسخگو، ايجاد قابليت انتقال تماس هاي مازاد بر ظرفيت هر مركز به ساير مراكز به منظور كاهش زمان انتظار تماس گيرندگان و انتقال اطلاعات خاموشي هاي طولاني مدت به مديران بالادست به منظور پيگيري موضوع، بخشي از فعاليت هاي صورت گرفته توسط توزيع برق تهران بزرگ به منظور برقراري ارتباط هرچه بهتر با مشتركان خود بوده است.

کد خبر : 88058
تاریخ : سه شنبه ، ١٨ دی ١٣٩٧ ١٣:٣٨
تعداد بازديد : ٥٥٣
فرستنده خبر : روابط عمومي توزيع نيروي برق تهران بزرگ