داشتن تصوير ذهني خوب، مستلزم داشتن دانش ارتباط موثر با ارباب رجوع است

معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق استان يزد گفت: داشتن تصوير ذهني خوب در افكارعمومي، مستلزم داشتن دانش ارتباط موثر با ارباب رجوع است.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد، مهندس محمدجواد جليلي در حاشيه برگزاري دوره آموزشي شيوه هاي ارتباط موثر كه به همت دفتر برنامه ريزي نيروي انساني و آموزش ويژه مامورين قرائت، وصول مطالبات و نصب لوازم اندازه گيري برگزار شده بود، افزود: داشتن تصوير ذهني خوب در افكارعمومي، مستلزم داشتن دانش ارتباط موثر با ارباب رجوع است.

وي با اشاره به اهميت آراستگي اخلاقي و ظاهري در ارتباط با مردم، تاكيد كرد: مأموران قرائت كنتور، وصولي و نصب انشعاب، به نمايندگان شركت توزيع برق، نقش مهم و حساسي را ايجاد اين تصوير ذهني مطلوب ايفا مي كنند.

وي رفتار ماموران را از لحاظ ارتباطي براي شركت بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: دقت در شيوه برخورد ماموران، آراستگي، خوشرويي، رعايت محدوده حريم افراد و حفظ احترام به مردم اهميت بسزايي دارد.

وي تعهد و مسئوليت پذيري را لازمه كار ماموران حوزه مشتركان در ارتباط با مردم توصيف كرد و گفت: هدف از برگزاري اين دوره آموزشي، شناخت بيشتر ماموران با روش هاي نوين ارتباطي براي تكريم بيشتر مردم است.

معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق استان يزد، داشتن سعه صدر، آرامش و شكيبايي در برخورد با مشتركان پرخاشگر را مهم دانست و خاطرنشان كرد: آشنايي كردن مردم با فرآيندها و بيان قوانين صنعت برق در برخي از موارد باعث كاهش گلايه هاي شهروندان شده و از بروز تنش هاي رفتاري جلوگيري مي كند.

کد خبر : 86499
تاریخ : دو شنبه ، ١٥ مرداد ١٣٩٧ ١٣:٤٤
تعداد بازديد : ٤٤٧